چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

عملکرد کلیه من 23٪ بر روی پایه از آزمون آزمایشگاهی به روز شده است. همچنین، من مبتلا به دیابت و فشار خون بالا. آیا من می توانم عملکرد کلیه را بازیابی کنم؟ یا، من در نهایت در دیالیز رفت؟
برای بسیاری از بیماران نفروپاتی دیابتی که وضعیت مشابهی با بیمار داشته باشند، آنها را بدانم که آیا عملکرد کلیه خود را می توان افزایش به رد دیالیز یا نه. پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیماران نفروپاتی دیابتی؟ به هر حال، شما می توانید آزادانه از طریق پنجره های پاپ آپ که ممکن است خواندن خود را قطع مشورت کردن کارشناسان کلیوی.
در ابتدا، ساگر خون بالا و فشار خون بالا باید برای به خاطر حفاظت از کلیه از بیشتر زخمی کنترل می شود.
در همان زمان، درمان سم از بین بردن اعمال می شود برای از بین بردن آب اضافی، سموم و مواد زائد است که باید توسط کلیه خلاص شدن از شر به عنوان ادرار کردم شود. به طوری که، یک محیط داخلی سالم خواهد آمد. در این مورد، کلیه خواهد شد از آسیب جلوگیری می شود و شروع به احیای. علاوه بر این، آن را ارائه می دهد پایه و اساس با استفاده از درمان های برای تعمیر عملکرد کلیه.
پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده می شود برای کمک به بیمار عملکرد کلیه بازسازی با استفاده از پودر گیاهان خاص. این درمان خارجی، که در آن دستگاه پزشکی را به مواد فعال از دو کیف های پزشکی پر از پودر گیاهان را تشویق به وارد بدن از طریق منطقه Shenshu بیماران است. به عنوان یک نتیجه، رگ های خونی تمدید خواهد شد، گردش خون را ترویج خواهد شد، و کلیه توانایی خود درمان افزایش مییابد. از آنجا که، عملکرد کلیه را تقویت خواهد شد.
علاوه بر این، داغ فشرده درمان، حمام پا، چرخه درمان، فتیلهگذاری، سلول های بنیادی و درمان های دیگر در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت قادر به کمک به بیماران در بازگرداندن عملکرد کلیه خواهد بود. به عنوان یک ماده در واقع، که درمان استفاده می شود برای اصلاح این بیماران بستگی به شرایط بیماری بیماران.
زمانی که کلیه بازسازی شده است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد.
اگر شما علاقه مند به درمان به منظور بهبود عملکرد کلیه برای بیماران نفروپاتی دیابتی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات دقیق خود را از جمله اطلاعات تماس خود و شرایط بیماری به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: